Reklamation

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangel-reglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten gælder i 24 måneder.

 

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig. Reklamerer du inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail kundeservice@morecosmetics.dk

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til:

Morecosmetics.dk
Krotoften 31
DK-4140 Borup 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.